פירה דלעת ערמונים וכרישה

כי אם כבר פחמימה אז לבחור חכם…

דלעת הערמונים היא דלעת מעט פחמימתית (10 גרם פחמימות ל100 גרם) עם טעם מצויין אפשר לאפות אותה כמו שהיא, למלא אותה במילויים שונים ולהכין ממנה פירה עשיר בטעמים.

לקחתי את הדלועים, חתכתי לחצי והורדתי את השפיץ התחתון כדי שיוכלו לעמוד כמו שצריך בתנור ורוקנתי מגרעינים. מרחתי את החלק הפנימי בגהי (אפשר גם שמן זית) ובזקתי מלח ואגוז מוסקט. הכנסתי לתנור על 200 מעלות עד שמתרכך.

ואם כבר מכניסים לתנור אז אפשר להניח חתיכות של קישואים או ירק אחר שיהיה לנו עוד מה לאכול בארוחות הקרובות.20160528_183045

במקביל חותכים כרישה לעיגולים דקים ומטגנים בגהי (אפשר גם שמן זית)

20160528_183039

כשהדלעת מוכנה מרוקנים את התוכן, מערבבים עם הכרישה ומתקנים תיבול.

*אם הדלעת נראית מוכנה אך עדיין מעט קשה אפשר להכניס למעבד מזון עד למרקם אחיד

בתאבון

20160528_211607

כתיבת תגובה