שבועות 19-20

אחרי עליית ערכים משמעותית, לוקחת החלטה לבדיקת שינויים בתפריט. איך מתארגנים טוב מראש, איך עומדים בהחלטות תזונתיות ואיך מתמודדים עם הערכים הגבוהים? הכל בפוסט שלפניכן

שבוע 19

שבוע 19

  1. הערכים עולים באופן משמעותי, מנסה להשתמש בשיטות להאטת פירוק הפחמימות בערב כמו שתיית מים עם חומץ תפוחים, הוספת שומן לארוחת ערב ולפני השינה, הוספת הליכות ולא ברור אם הדברים משפיעים. הערכים פשוט גבוהים.
  2. מיום שני, תחושת שריפה בפה וכתמים לבנים על הלשון, הולכת לרופא ומסתבר שיש פטריה בפה, טיפול של דקטרין ג'ל פותר את הבעיה ובמקביל נוקטת באמצעים טבעיים – צריכה מוגברת של שמן קוקוס, ציר עצמות עם תוספת ג'לטין. ומחפשת מישהו שמכין כבושים אמיתיים שמכילים פרוביוטיקה.
  3. לקראת סוף השבוע מגיעה להבנה, בעזרת חברות, שיש אפשרות שמוצרי החלב למרות שהם שמנים מעלים את הערכים באופן כללי. זה הזמן לתזכר שמוצרי חלב יכולים לעורר רגישויות שונות. יש אנשים שאצלם זה יבוא לידי ביטוי ברגישויות בבטן, גזים, מעי רגיז ועוד ויש כאלו כמו אצלי, שמוצרי חלב מעוררים תגובת סוכר לא טובה ואם מישהי לא מצליחה לאזן את הסוכר זה משהו שכדאי לקחת בחשבון ולנסות להוריד לתקופה מסויימת ולראות אם יש השפעה

שבוע 20

שבוע 20

  1. שלושה ימים ללא מוצרי חלב והערכים יורדים אבל לא באופן משמעותי. לוקחת בחשבון שעדיין יכולה להיות עליה בעקבות התקדמות ההריון
  2. אירגון תזונה של שעתיים פעם או פעמיים בשבוע והחזקת מוצרים באופן קבוע במקפיא עוזרים לי להיות מאורגנת על אוכל זמין ובריא כל הזמן. אומנם הורדת מוצרי החלב מקשה אבל לכל ארוחה מוצאת פתרון טעים והולם. הדברים שמחזיקה קבוע במקפיא: שעועית ירוקה, אפונה עדינה, ציר עצמות, קציצות שמכינה ומקפיאה כמות גדולה קדימה. בימים של לחץ הם זמינים לחימום והכנה מהירה יותר של אוכל.
  3. בעבר דיברנו על הקושי שעלול להיווצר ביציאה למסעדות. ביום שבת האחרון חזרנו מטיול ובדרך הביתה עצרנו במסעדת המבורגרים, דיברתי עם המלצרית שידעה לעזור ולהציע מספר מנות שיכולות להתאים בצורה נעימה, יצאתי שבעה, עם תוצאה טובה והכי חשוב ללא תחושת תסכול כי ידעתי לבקש ולהיות מדוייקת וכך גם ידעו לעזור לי.

שלכן, צוות שוגר מאמי 

logo_small_withText_pink

כתיבת תגובה